Saturday, 10 June 2017

Ostematrix untuk tulang dan gusi-shaklee seri kembangan dan putrajaya -0122300921


Saya amalkan ostematrix masa preggy Mikhail .Bila amalkan ostematrix berbeza sangat dari preggy anak pertama n ke 2.

Lebih sihat xde sakit2 badan bangun pagi cergas jek,gigi tak sakit tulang2 pun rasa kuat.Takde lenguh2 kaki n memalam en suami ngurut kaki..

OSTEMATRIX  ADALAH KALSIUM

APA ITU KALSIUM?
Kalsium adalah salah satu mineral yang penting untuk badan kita.
Dalam badan kita ni... yang paling banyak adalah KALSIUM la berbanding mineral2 yang lain.

Kalsium paling banyak disimpan dalam badan kita dekat gigi dan tulang. Iaitu sebanyak 99%.
Selain tu ada dalam darah, otot dan cecair2 sel badan kita.

Ia sangat penting untuk membina dan mengekalkan kesihatan tulang dan gigi kita.

Tulang yang sihat tu boleh diibaratkan menubuhkan ‘calcium bank account’. Dalam badan pon ada bank jugak. Hehehe
Ye laa.. tulang ni tisu yang hidup dan sentiasa ‘turnover’, simpan KALSIUM dan keluarkan KALSIUM setiap hari.

Jadi kalau sumber KALSIUM kita tak cukup, untuk jalankan proses badan kita yang lain, ia akan tarik kalsium yang ade dalam tulang kita. Lama2 tulang makin kurang kalsium, maka semakin cepat la ia lemah, merapuh dan mereput.
Takut tak?

whatsapp
Ida Rashid
0122300921

cod
seri kembangan
equine park
putrajaya
bandar kinrara

Wednesday, 7 June 2017

Pengedar SHAKLEE Seri Kembangan,Putrajaya,Bandar Kinrara,Cheras HUKM,Equine Park (012-2300921)

Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Saya Ida Rashid adalah pengedar SHAKLEE di Selangor.

Saya ibu kepada 3 orang anak dan sudah 5 tahun aktif bersama SHAKLEE.

Ida Rashid:
For more info or order
Whatsapp-Ida Rashid
012-2300921
www.sihatdalamkehidupan.blogspot.com

#pilkalsium
#setgorgeousshaklee
#wanitahebat
#bazarpaknil
#krimshaklee
#jerawat
#setkurusshaklee
#colagenpowdershaklee
#vivixshaklee
#kulitcantiktanpacela
#vitamincshaklee
#alfalfashaklee
#setkuruspower
#shakleelifestyles
#shakleecheras
#shakleeputrajaya
#sayajualshaklee
#espshaklee
#kulitcantik
#masalahkulit
#shakleebandarkinrara
#shakleeserikembangan
#sembelit
#kolesterol
#bazarpaknilprodukkecantikan
#shakleeequinepark
#testimonivitcshaklee

Tuesday, 6 June 2017

Kulit muka berjerawat penyelesaian bersama SHAKLEE (012-2300921)

Testimoni kulit berjerawat

MALU NAK JUMPA ORANG!

Tu yg dihadapi Kak Ija
Berniaga online ni... kalau x jumpa org mana sah kan... nak x nak kena gak jumpa COD

Ada gak masa jumpa tu... cust tanya, kulit muka mcm ni.... x makan Shaklee ke 😣😣😣😣

Ya Ampun ...bkn x makan... makan.. tpi sebabkan perubahan hormon yg mendadak...maka terjadi lah kulit muka begini... x reti nak cakap apa dah....

Stress sapa2 yg jadi mcm akak..... Kak Ija google.. pencuci muka apa yg sesuai utk kulit akak ni... LASTNYA AKAK TERBCA TESTIMONI BEST2 PASAL PENCUCI MUKA UNFUSELLE , UNTUK KULIT MUKA BERMINYAK DAN BERJERAWAT.

Mula guna tu pedih2....tpi hadap jela. Lama2 ni hasilnya. X byk perubahan..tpi alhamdulliah. X lah teruk mcm hari tu kan 😃😃😃😃

Ida Rashid:
For more info or order
Whatsapp-Ida Rashid
012-2300921
www.sihatdalamkehidupan.blogspot.com

#pilkalsium
#setgorgeousshaklee
#wanitahebat
#bazarpaknil
#krimshaklee
#jerawat
#setkurusshaklee
#colagenpowdershaklee
#vivixshaklee
#kulitcantiktanpacela
#vitamincshaklee
#alfalfashaklee
#setkuruspower
#shakleelifestyles
#shakleecheras
#shakleeequinepark
#shakleeputrajaya
#sayajualshaklee
#espshaklee
#kulitcantik
#masalahkulit
#shakleekinrara
#shakleeserikembangan
#sembelit
#kolesterol
#bazarpaknilprodukkecantikan
#shakleeequinepark
#testimonivitcshaklee

Herb-Lax SHAKLEE elak dari kanser usus(0122300921)

Assalamualaikum..
SAYA PALING suka amalkan Herb-Lax sebab saya memang ada keturunan Sembelit.Arwah Abah saya pun sembelit yang teruk.Akhir hayat Arwah abah di sahkan kanser usus.Saya tidak pasti di sebabkan sembelit yg teruk atau sebaliknya.Lambat kenali Shaklee.Mungkin juga itu Takdir.

KEBAIKAN HERB LAX

·         Pembersihan najis yang tersekat.
·         Meransang usus untuk percepatkan ├áproses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita.
·         Membantu masalah sembelit.
·         Tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi.
·         Mengempiskan perut.
·         Membantu dalam mengurangkan atau memberi kepejalan pada perut.
·         Memudahkan fungsi usus.
·         Menghilangkan jeragat.
·         Mengurangkan bau badan

suka ke tidakkk???
tak mahaiii murah saja
rm57

Senna Leaves
 Merangsang tindakan pembersihan yang lembut pada usus


Mempercepatkan proses detox

Buckhorn Bark

 Melembutkan najis untuk memudahkan pergerakan


Memberikan lembapan pada usus

Licorice Root
 Membantu proses detox

Fennel Seeds
Mengeluarkan toksin yang terkumpul dalam badan

 Membantu proses pencernaan


Mengurangkan masalah sembelit / kembung perut

Anise Seeds
Merangsang pengeluaran jus gastrik untuk membantu proses pencernaan

Rhubarb Root
Bertindak sebagai antibiotic seperti yang diamalkan dalam perubatan Cina

Blue Malva Flower
Membantu proses detox
Mengimbangi tekstur kulit

Culver’s Root
Membantu masalah lebihan air dalam badan
Mengurangkan asma

Alfalfa Leaves
 Membersihkan usus, darah, hati


Siapa tau siapa yang perlukan Herblax ni?


ANTARA INDIVIDU YANG PERLU HERBLAX ADALAH:


✅ INDIVIDU YANG ADA MASALAH PEMBUANGAN 

✅ INDIVIDU YANG ADA SEMBELIT 

✅ INDIVIDU YANG BANYAK JERAWAT 

✅ INDIVIDU YANG NAK KURUS 

✅ INDIVIDU YANG PERUT BUNCIT 

✅ MEREKA YANG ADA MASALAH BAU BADAN 

✅ INDIVIDU YANG NAK DETOKS


For more info or order

Whatsapp-Ida Rashid

012-2300921

www.sihatdalamkehidupan.blogspot.com


#pilkalsium

#setgorgeousshaklee

#wanitahebat

#bazarpaknil

#krimshaklee

#jerawat

#setkurusshaklee

#colagenpowdershaklee

#vivixshaklee

#kulitcantiktanpacela

#vitamincshaklee

#alfalfashaklee

#setkuruspower

#shakleelifestyles 

#shakleecheras

#shakleepuchong

#shakleeputrajaya

#sayajualshaklee

#espshaklee

#kulitcantik

#masalahkulit

#shakleekinrara

#shakleeserikembangan

#sembelit

#kolesterol

#bazarpaknilprodukkecantikan

#shakleeequinepark

#testimonivitcshaklee


Wednesday, 12 October 2016

Join shaklee

Jom Shaklee!

Anda perlukan bimbingan dan konsultansi EXCLUSIVE mengenai Shaklee?

Ya, harini kami jemput anda yang baru pertama kali nk jadi ahli Shaklee untuk daftar sebelum 15 Oktober ini dan anda berpeluang untuk miliki
Lecithin dan Vitamin C dgn PERCUMA!

syarat dengan
1. Pembelian 100UV
PERCUMA Lecithin

2. Pembelian 200UV
PERCUMA Vitamin C
++ Cash Bonus 5%

Caranya mudah sahaja 😊

1. Isi maklumat anda di sini

http://www.shaklee.com.my/?joinnow=920212

2. Hubungi / WA admin
📲012.230.0921
untuk proses pengaktifan ID

Mudahkan

Jom Shaklee bersama kami
#s2ufamilies

Kami bantu pada yang mahu

Monday, 10 October 2016

TESTIMONI SET HAMIL SHAKLEE

sy amalkan set preggy shaklee.. full set, ada masalah kencing manis masa hamil..alhamdulillah.. xde masalah cram kaki.. kulit anak bersih.. sepanjang hamil. xde masalah.. penuh bertenaga walaupun keje smpai mlm.. balik rumah dgn anak2 yg masih kecik..

bila kita dah rasa. dah ada perubahan pada diri sendiri.. trus buat bisnes. share dan bantu rakan2.

alhmdulillah..ada pendapatan ke2 bersama SHAKLEE ..4 tahun amalkan supplement shaklee mutu kesihatan lebih baik dari dlu.. alhamdulillah syukur sgt2..

SET HAMIL SHAKLEE FULL SET

#ostematrix
#vitalea
#b-complex
#esp
#vitamin c
#omega

For more info or order

012-2300921
www.sihatdalamkehidupan.blogspot.com

#omegashakleepromo
#pilkalsium
#setgorgeousshaklee
#wanitahebat
#ibuayah
#krimshaklee
#herbalblend
#setkurusshaklee
#colagenpowdershaklee
#vivixshaklee
#kulitcantiktanpacela
#vitamincshaklee
#alfalfashaklee
#omegaguard
#shakleelifestyles
#shakleecheras
#shakleepuchong
#shakleeputrajaya
#sayajualshaklee
#espshaklee
#kulitcantik
#masalahkulit
#shakleekinrara
#shakleeserikembangan
#awetmuda
#kolesterol