Wednesday, 20 September 2017

Testimoni set menyusu shaklee -0122300921

Testimoni Puan Mas

Saya pernah guna PRODUK SHAKLEE untuk menyusu dan untuk rambut gugur pada tahun 2013 lagi,saya lahirkan anak pertama,ke 2 dan ke 3.
Bila lahirkan anak ke 4 ni saya cuba guna produk lain tetapi tiada kesan apa2 pun.Shampoo yang mahal pun pernah saya gunakan,anak saya baru 4 bulan..rambut saya gugur banyak sangat.Saya risau suami pun risau
          Suami saya suruh amalkan semula set shaklee untuk menyusu dan utk rambut gugur.Seronok ida dengar kerana suaminya memberi galakan untuk isteri menyusu dan kecantikan Isteri siap berikan bajet lagi...
          Saya guna Shaklee untuk kesihatan juga,sebab penat bekerja.Saya akan gunakan Shaklee ni untuk kesihatan luar dan dalaman..IN SYAA ALLAH

      ➡     Kelebihan ESP

 🌹 gastrik
 🌹 luka ceaser
  🌹rambut gugur
 🌹 kulit cantik
 🌹 jeragat
 🌹 menyusu-memekatkan susu ibu
 🌹 pantang-esp mengandungi protin yang cukup untuk ibu
🌹  letih/lesu

   

 ➡     KELEBIHAN ALFALFA

Mengurangkan masalah resdung dan eczema

Membantu hilangkan kelesuan dan tekanan

Memberi kelegaan semasa period

Membantu Merawat arthitis

Membantu Merawat athma

Mencuci usus bagi membuang toksik

Membantu membuang angin dalam badan

Membantu mencuci buah pinggang dan merawat kencing kotor

Meneutralkan asid dalam badan

Membantu masalah keputihan pada wanita

Membesar dan menegangkan payu dara

Bertindak seperti kacip fatimah kepada para isteri

Memulihkan urat selepas bersalin Sebagai milk booster

Membantu masalah penghadaman dan pencernaan

➡OSTEMATRIX

Untuk tulang bila menyusu seseorang ibu memerlukan lebih kalsium.Ini kerana zat2 yang sedia ada membekalkan kepada bayi si ibu.

Untuk ibu yang sembelit

Untuk ibu yang sakit2 badan,lenguh2 badan dan sakit lutut

Untuk tempahan dan pertanyaan sila berhubung melalui:

call/sms : 012-230 0921
www.wasap.my/60122300921
FB: Ida Rashid
www.sihatdalamkehidupan.blogspot.com

cash on delivery ➡
Seri Kembangan,Putrajaya,HUKM Cheras,
Bandar Kinrara,Equine Park

Kebaikan set kurus/set detox shaklee-0122300921

Set kurus ni dengan Hakak tak dapat dipisahkan.

intai2 kelebihan set kurus shaklee ni⬇⬇⬇⬇⬇⬇

Lecithin(Bakar)
-Lecithin berfungsi untuk memecahkan lemak-lemak.Lecitin dinamakan "pengemulsi semulajadi" kerana ia mempunyai kesan melekat kat lemak, dalam perkataan ringkasnya,ia menyebabkan lemak tu terapung kat dalam darah dan seterusnya mencegah lemak dari melekat kat dinding membrane.Lecitin tak boleh dihasilkan oleh badan tetapi ianya sangat diperlukan oleh badan.

Alfalfa(buang)
-Bertindak sebagai detox semulajadi yang melawaskan sistem penghadaman dengan lembut. Menarik lemak yang teremulsi dari tindakan lecithin ke saluran najis. Proses membersihakn segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar.

Esp (bina)
- ESP menjadikan kulit muka cantik, halus,gebu dan berseri 
-ESP menganjalkan semula payudara yang kendur dan mengembalikan kecantikkan payudara anda 
-ESP memberi tenaga, badan semakin sihat dan kurang letih 
-Bagi ibu-ibu yang menyusukan anak, ESP sangat-sangat membantu menghasilkan susu dengan lebih cepat dan merupakan salah satu milkbooster yang hebat 
-ESP juga membantu menghaslkan susu yang lebih pekat dan berkrim, kesannya bayi anda akan cepat kenyang dan kurang meragam
-Bagi ibu-ibu mengandung, ESP membantu perkembangan fetus dan memastikan kesihatan ibu di tahap optimum 
-Cepat kenyang dan membantu dalam pegurusan berat badan. 
-Berupaya menghilangkan parut jerawat di muka, kerana terjadinya parut akibat kekurangan protein unuk membentuk sel baru dan menyingkirkan sel kulit mati. 
-Berkesan mengurangkan eczema dan masalah kulit

Herb-lax (buang)
-pembersihan najis yang tersekat
meransang usus untuk percepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita
membantu masalah sembelit
tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi
mengempiskan perut
ia membantu dalam mengurangkan atau memberi kepejalan pada perut. sesuai di ambil seperti biasa atau dicampur dalam air panas, sebagai minuman teh herba.

Set DETox Shaklee
Ramai yang berjaya dengan mengambil set detox shaklee ini.Bila membuat belian dengan Kak ida anda akan di masukkan kedalam group Master yang terlatih untuk memantau perkembangan dan mengajar cara2 dengan betul untuk berdetox dan kurus dengan jayanya.Ramai yang telah berjaya dan memang tak menyangkan akan memperolehi bentuk badan yang di inginkan.

jom lihat testimoni #setdetoxshaklee



Untuk tempahan dan pertanyaan sila berhubung melalui:

call/sms : 012-230 0921
www.wasap.my/60122300921
FB: Ida Rashid

www.sihatdalamkehidupan.blogspot.com
cash on delivery ➡
Seri Kembangan,Putrajaya,HUKM Cheras,
Bandar Kinrara,Equine Park

 

Tuesday, 19 September 2017

Herba-lax shaklee untuk buang toksin-0122300921

Herb-Lax dengan kak ida tak dapat di pisahkan.Sebabnya memang keturunan sembelit.Susah sangat nak membuang.Kadang 3-4 hari sekali sampai sebu perut2.

Amalkan Herb-Lax Alhamdulillah  2hari sekali kak ida membuang.Sembelit bila di biarkan sangat2 bahaya.Boleh jadi kanser usus dan buasir.

Cegahlah sebelum Rawat

Baca fungsi Herb-Lax

🌷Membersihkan najis yang tersekat/ tersimpan lama dlm tubuh
🌷Merangsang usus utk mempercepatkan proses pembersihan secara lembut
🌷Membantu masalah sembelit
🌷Mengempiskan perut
🌷Melawaskan pembuangan air besar.
 ğŸŒ· HerbLax akan menampakkan kesan dalam masa 8-12 jam selepas pengambilan. Mereka yang mengalami masalah sembelit yang serius boleh meningkatkan dos kepada 5-8 biji dan boleh kembali ke dos asal setelah proses pembuangan kembali normal. Bagi yang mengamalkan Alfalfa Complex dan Lecithin mungkin boleh mencuba HerbLax untuk pembersihan usus secara total.

     


Best amalkam Herb-Lax bila ambil 5 biji esok pagi 2 3 kali membuang.Ringan perut.Pernah sorang customer kak ida dalam gambar whatsapp  dia nampak seorang yang badan gempal.Bila jumpa depan2 kurus.Katanya sebab ambil stok ngan kak ida google untuk cod senang xperlu pos pos bagai.Dia kata dia amalkan HERB-LAX dia boleh turunkan berat badan.Bertuah badan.


Untuk tempahan dan pertanyaan sila berhubung melalui:

call/sms : 012-230 0921
www.wasap.my/60122300921
FB: Ida Rashid

www.sihatdalamkehidupan.blogspot.com
cash on delivery ➡
Seri Kembangan,Putrajaya,HUKM Cheras,
Bandar Kinrara,Equine Park

 


Cinch Shake Shaklee-0122300921

Sarapan CINCH LATTE adalah sarapan yang paling Kak ida suka.Sebab tak perlu fikir dah bangun pagi shake2 dah siap.....

Ada yang tegur awak walaupun dah anak 3 n kurus badan awak tak menggelebir...

Alhamdulillah sebab cinch shakee ni membantu kak ida  untuk membina otot2x kak ida tau.Isi2x yang menggelebir tu dia mantapkan balik.

Bestkan ke tidak?

Jom baca apa kelebihan Cinch shake shaklee ni⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇


16 kelebihan & kebaikan Cinch Shake :

1. Memberikan rasa kenyang berjam-jam lamanya
2. Mengurangkan selera makan bagi anda yang tak boleh control nafsu makan
3.Memberi tenaga berpanjangan jadi anda tak cepat penat walaupun melakukan pelbagai aktiviti harian
4. Meningkatan metabolisme badan
5. Memelihara otot bagi mengelakkan anda gemuk semula dgn cepat bila dah kurus
6. Anda boleh mengambil carbo spt nasi dsb tetapi dgn kadar yg sedikit
7. Menghilangkan lemak yang berlebihan dan mengurangkan inci pada badan
8. Memberikan khasiat seperti satu hidangan tetapi dengan rasa seperti santapan manis/ pencuci mulut
9. Mengandungi Cinch Pro iaitu suatu campuran protein eksklusif yang diperkaya dengan asid amino leusine.
10. Diperkaya dengan Leucine untuk memelihara otot semasa anda mengurangkan berat badan
11. Terdapat 24 gram protein dalam setiap sajian bagi membolehkan anda berasa puas dan kenyang
12. Mempunyai kandungan serat yang tinggi iaitu 6 gram dalam setiap sajian
13. Nilai glisemia yang rendah untuk mengekalkan paras gula dalam darah yang normal dan mengekalkan tenaga
14. Memberi 35% atau lebih Nilai Harian (Daily Value) bagi 21 vitamin dan mineral yang penting
15. Tiada perisa, pewarna atau pemanis buatan
16. Soya bukan GMO



Untuk tempahan dan pertanyaan sila berhubung melalui:

call/sms : 012-230 0921
www.wasap.my/60122300921
FB: Ida Rashid

www.sihatdalamkehidupan.blogspot.com
cash on delivery ➡
Seri Kembangan,Putrajaya,HUKM Cheras,
Bandar Kinrara,Equine Park

 

Monday, 18 September 2017

KELEBIHAN VITAMIN E SHAKLEE-0122300921

KELEBIHAN VITAMIN E SHAKLEE

 Menjadikan anda tampak lebih muda dengan membantutkan penuaan sel yang disebabkan oleh radikal bebas.Memperbaiki peredaran darahMemperbaiki tisuMelindungi paru2 dari pencemaran udaraIa memelihara pembekuan darah yang normal dan penyembuhanMengurangkan parutMengurangkan tekanan darahMembantu dalam pencegahan penyakit katarakMeningkatkan prestasi atlit dengan mengendurkan otot kaki dari kekejanganMengekalkan kesihatan saraf dan otot dan menguatkan dinding kapilariMenggalakkan kulit dan rambut menjadi sihatMengurangkan risiko Alzheimer (nyanyuk)Merendahkan kadar kolesterolMembantu mencegah pertumbuhan abnormal sel terutama kanserMeningkatkan pengeluaran air mani pada sesetengah lelakiJuga dikenali sebagai ‘vitamin cinta’ kerana ia boleh membantu dalam perhubungan suami isteriMembantu kawasan gelap areola mengecil dan warna puting menjadi cerah semulaMembantu mengurangkan kesakitan akibat pre-menstrualMengatasi masalah kedinginan dalam perhubungan suami isteri di kalangan ibu menyusu

 

PERBEZAAN VITA E SHAKLEE BERBANDING VITAMIN E DI PASARAN

 

1. Vitamin E Shaklee adalah bersumberkan asli - natural/organic - ia lebih mudah diserap oleh badan berbanding sumber kimia/tiruan

2. Vitamin E Shaklee terdiri daripada Vitamin E d-alpha tocopherol concentrate and d-alpha tocopheryl acetate - membuktikan ianya from natural source. Untuk info, satu huruf 'l' or 'dl' menunjukkan ia sumber tiruan or kimia - bahaya untuk tubuh anda. (check yours now!)

3. Mengandungi 400IU, lengkap dengan Selenium (as selenium yeast) untuk memastikan penyerapan pada tubuh dengan lebih sempurna

 

Harga Pasaran : Rm149.00(120biji untuk 4bulan) untuk lebih jimat atau mendapatkan produk dengan harga yang jauh lebih murah. anda hendaklah berdaftar sebagai ahli dahulu.


Ini adalah Sijil halal SHAKLEE
Setiap tahun shaklee akan mengeluarkan sijil halal



 Untuk tempahan dan pertanyaan sila berhubung melalui:

call/sms : 012-230 0921
www.wasap.my/60122300921
FB: Ida Rashid

cash on delivery ➡
Seri Kembangan,Putrajaya,HUKM Cheras,
Bandar Kinrara,Equine Park

 

Sijil halal Shaklee 2017


Ini adalah Sijil halal SHAKLEE
Setiap tahun shaklee akan mengeluarkan sijil halal



 Untuk tempahan dan pertanyaan sila berhubung melalui:

call/sms : 012-230 0921
www.wasap.my/60122300921
FB: Ida Rashid

cash on delivery ➡
Seri Kembangan,Putrajaya,HUKM Cheras,
Bandar Kinrara,Equine Park


Sunday, 17 September 2017

OSTEMATRIX shaklee untuk tulang,gigi dan otot-0122300921

TESTIMONI 1

Nak share testimoni dpt hari ni. Downline Kak Pia sedang berpantang. Sakit gigi.  Nak cabut x dpt. Katanya kena tunggu habis berpantang.  So Kak Pia cadangkan Oste. Alhamdulillah lega


TESTIMONI SENDIRI DENGAN PANJANG BEEJELANYA

Hakak jatuh cinta dengan ostematrix bermula sakit gigi jugak.Dulu sakit gigi sampai nangis2 tak boleh tidur n pergi klinik doktor kata dalam gusi hakak ada nanah.2 cara 1 cabut n awak xkan ada gigi dah rm80 cabut waktu itu ke 2 tanam pebenda tah rm800 lebih opsss hakak kau xde #sayangduit terpk shaklee ada untuk gusi n gigi.Bermula la episod berkalsium setiap malam.

Gigi tak sakit gusi tak sakit.Perhhhhh tidur lena n badan2 tak sakit2x bila bangun pagi ALMAKLUM LAAAA hakak ni nama jek surirumah naik tangga turun tangga hantar anak syurga hakak 2 orang tu yang berlainan sesi pagi n ptg sekolah agama dan kebangsaan pun otomatik la berlainan.
Sebelum amalkan ostematrix aduh aduh nak bangun pagi dah mcm mak nenek berduh aje n malasssss jek nak bangun..

SAMBUNGAN ⬇⬇⬇⬇⬇

Penat harian surirumah hanya surirumah jek yang tahu.Bila gigi hakak dah ok hakak dapat tahu peggy anak no 3.Gigi hakak yang sakit dulu takde sakit dah sampai la melahirkan anak no 3 ni so gigi yang sakit ni dah 4 tahun bertahan.

Perbezaan mengandungkan anak pertama ke 2 yang tak amalkan ostematrix ni sangat berbeza dengan yang no 3.Anak pertama dulu suami hakak ni bidang terjun pak urut yang setia tau.Setiap malam dia akan urut hakak sebelum hakak tidur sendirinya dalam urutan suami hakak tu..setiap malam hokeh setiapp malam.

Preggy anak no 3 ni sangat sangat sangat berlainan.Setiap malam tidur dengan nyenyak,en.abg malam2x bleh rehat.kaki tak cram dan badan sentiasa bertenaga.Gigi gusi waktu preggy alhamdulillah  tak meragam.Sejak dari tu OSTEMATRIX ni bff hakak sampailah sekarang.

susu !!!! hakak memang bukan hantu susu n tak suka minumam bersusu Alhamdulillah  ostematrix susu terbaik hakak hanya ambil 4 biji setiap malam.

Untuk tempahan dan pertanyaan sila berhubung melalui:

call/sms : 012-230 0921
www.wasap.my/60122300921
FB: Ida Rashid

cash on delivery ➡
Seri Kembangan,Putrajaya,HUKM Cheras,
Bandar Kinrara,Equine Park